> Nijmegen > Amsterdam > Breda > Zwolle
Kom werken bij het Contact Center van ABN AMRO
Een dag bellen vanuit het Contact Center, is zeer veelzijdig. De dagen bestaan uit meer dan alleen telefoontjes opnemen en vragen beantwoorden. Voordat er echt kan begonnen worden met bellen, zijn er een aantal stappen die hier nog aan voorafgaan. Om up-to-date te blijven, wordt er geacht dat je de mail leest. Via het E-mail verkeer, ontvangen wij mails over eventuele storingen, belangrijke veranderingen en of er eventueel ruimte is voor verlof. Met behulp van het programma Microsoft Teams kunnen we berichten ontvangen van collega’s binnen ABN AMRO. Adviseurs kunnen elkaar berichten sturen en zelfs intern bellen, dit maakt het eenvoudig om elkaar soms een vraag te stellen.
Werken bij ABN AMRO betekent nog beter worden in wat je doet. Bij ABN AMRO werk je samen met specialisten aan projecten en opdrachten die belangrijk zijn voor klanten van de bank. Voor de toekomst van ABN AMRO en natuurlijk voor je eigen toekomst. ABN AMRO biedt de mogelijkheid om zowel fulltime of parttime te werken. Je hoeft geen econoom te zijn om bij ABN AMRO te werken. Je kunt beginnen als starter en uitgroeien tot een expert. Maar ook voor kandidaten met een ruime ervaring biedt de bank mogelijkheden om nóg verder te ontwikkelen. Jij als medewerker staat centraal en ABN AMRO vindt jou belangrijk. Bij ABN AMRO kies je voor een loopbaan.
Waarom ABN AMRO?
Wie ben jij?
De verschillende afdelingen van het Contact Center
Luister hier naar voorbeeldgesprekken
Jouw nieuwe werkplek
Wat mag je verwachten?
