> Nijmegen   > Amsterdam    > Breda    > Zwolle 


Kom werken bij het Contact Center van ABN AMRO

Een dag bellen vanuit het Contact Center, is zeer veelzijdig. De dagen bestaan uit meer dan alleen telefoontjes opnemen en vragen beantwoorden. Voordat er echt kan begonnen worden met bellen, zijn er een aantal stappen die hier nog aan voorafgaan. Om up-to-date te blijven, wordt er geacht dat je de mail leest. Via het E-mail verkeer, ontvangen wij mails over eventuele storingen, belangrijke veranderingen en of er eventueel ruimte is voor verlof. Met behulp van het programma Microsoft Teams kunnen we berichten ontvangen van collega’s binnen ABN AMRO. Adviseurs kunnen elkaar berichten sturen en zelfs intern bellen, dit maakt het eenvoudig om elkaar soms een vraag te stellen.

Werken bij ABN AMRO betekent nog beter worden in wat je doet.  Bij ABN AMRO werk je samen met specialisten aan projecten en opdrachten die belangrijk zijn voor klanten van de bank. Voor de toekomst van ABN AMRO en natuurlijk voor je eigen toekomst. ABN AMRO biedt de mogelijkheid om zowel fulltime of parttime te werken. Je hoeft geen econoom te zijn om bij ABN AMRO te werken. Je kunt beginnen als starter en uitgroeien tot een expert. Maar ook voor kandidaten met een ruime ervaring biedt de bank mogelijkheden om nóg verder te ontwikkelen. Jij als medewerker staat centraal en ABN AMRO vindt jou belangrijk. Bij ABN AMRO kies je voor een loopbaan.

Waarom ABN AMRO?

Wie ben jij?

De verschillende afdelingen van het Contact Center

Luister hier naar voorbeeldgesprekken

Een klant belt de bank omdat ze op vakantie gaat.
Een telefonische afspraak maken met een klant.
Een klant belt omdat ze haar betaalpas is verloren.

 Jouw nieuwe werkplek

Wat mag je verwachten?

Opleidingstraject

Bij iedere functie start je met een betaald opleidingstraject. Lees meer over het opleidingstraject op de pagina.

Continu ontwikkelen 

Jouw persoonlijke ontwikkeling staat centraal bij ABN AMRO. Lees meer over jouw persoonlijke ontwikkeling op de pagina.

Praktische zaken

Krijg antwoord op de meest gestelde vragen over praktische zaken. Op de pagina lees je onze FAQ van de bank.

ABN AMRO

Yeswindem over zijn werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
Wat ik écht geleerd heb hier is communicatie. Klanten die geëmotioneerd zijn op een nette manier te woord staan.

Linda over haar werk bij ABN AMRO

Adviseur bij Dagelijkse Bankzaken
Aan de buitenkant verschillen banken misschien niet zo veel, als personeel maken wij HET verschil.

Nelda over haar werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
Bij ABN AMRO heb ik het gevoel dat je mensen écht verder kunt helpen. Dat is wat voor mij dit werk leuk maakt.

Shelby over haar werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
ABN AMRO, het bedrijf waar ik mijzelf mag zijn en ik mij voor een keer geen nummertje voel. Sky is the limit omdat je jouw eigen groei kan bepalen hoe hard je wil gaan. Een werkgever om dankbaar voor te zijn.

Jolanda over haar werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Medici & Vrije Beroepen
Ik voelde mij onmiddelijk thuis door de leuke collega's, die mij met raad en daad bijstonden. Ik werk er ruim een jaar met ontzettend veel plezier.

Bilal over zijn werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
ABN AMRO als werkgever is ideaal als je op zoek bent naar een baan met doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling. De leuke collega's en fijne sfeer op de werkvloer maken het plaatje compleet.

Vacatures bij het Contact Center

15 vacatures

  • Klantenservice medewerker zakelijk ABN AMRO

    Wij zoeken gemotiveerde en ambitieuze klantenservice medewerkers voor de ABN AMRO in Nijmegen & Amsterdam. De afdeling Business Contacts...
    • Nijmegen
    • HBO
    • 32 uren per week
  • Klantenservice medewerker Business Contacts

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN ARMO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Amsterdam
    • MBO 3/4
    • 32 uren per week
  • Klantenservice medewerker Personalized Contacts

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN ARMO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Amsterdam-Zuidoost
    • MBO 3/4
    • 32 uren per week
  • Klantenservice medewerker International Clients

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN ARMO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Amsterdam-Zuidoost
    • MBO 3/4
    • 32 uren per week
  • Klantenservice medewerker Medici en Vrije Beroepen

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN ARMO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Amsterdam-Zuidoost
    • MBO 3/4
    • 32 uren per week
  • Klantenservice medewerker Medici en Vrije Beroepen

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN ARMO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Hoofddorp
    • MBO 3/4
    • 32 uren per week
  • Klantadviseur Beleggen

    Meer kennis op doen op de afdeling Mortgages & Savings. Jij namelijk telefonisch in gesprek met klanten van de bank die vragen hebben ov...
    • Almere
    • MBO
    • 36 uren per week
  • Klantenservice medewerker Client Onboarding

    Als medewerker bij de afdeling Client Onboarding in Zwolle heb je een poortwachter functie voor de ABN AMRO. De hoofdwerkzaamheden van deze...
    • Zwolle
    • MBO 3/4
    • 32 uren per week
  • Klantenservice medewerker

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN AMRO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Breda
    • MBO 3/4
    • 36 uren per week
  • Klantenservice medewerker parttime

    Wij zoeken gemotiveerde en ambitieuze klantenservice medewerkers voor de ABN AMRO in Nijmegen. De afdeling Daily Contacts is op zoek naar ni...
    • Lent
    • MBO 3/4
    • 30 uren per week