Antwoord op de meest gestelde vragen

Wij begrijpen dat je veel vragen hebt als je aan een nieuwe baan begint. Daarom hebben we voor jou alle vragen nog eens op een rijtje gezet. Zit jou vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de contactgegevens onderaan de pagina! 

 

 

FAQ

Kan ik zelf aangeven wanneer ik wil werken?
Ja, je geeft zelf op wanneer je beschikbaar bent om te werken. Je geeft 130% van je contracturen op als beschikbaar. De uren waarop je je beschikbaarheid opgeeft is tevens afhankelijk van de openingstijden van de afdeling waar je werkzaam bent. Planning maakt vervolgens een rooster o.b.v. je opgegeven beschikbaarheid én binnen je contracturen. Je kunt bijvoorbeeld een avond sport of een een dag vrij regelen door je beschikbaarheid hierop aan te passen.

Kan ik mijn beschikbaarheid wijzigen als het rooster nog niet gemaakt is?
Ja, je kunt je beschikbaarheid wijzigen tot 3 weken voor de betreffende week.

Wanneer ontvang je je rooster?
Je ontvangt je rooster 10 dagen voor aanvang. Je rooster is zichtbaar via de Verint-app of je laptop.

Hoeveel pauzes heb ik en hoelang duren deze?
De koffie pauzes kan je zelf indelen, deze zijn twee keer 15 minuten. Je lunchpauze wordt gepland in je rooster en duurt 30 minuten.

Kan ik diensten ruilen?
Na publicatie van het rooster kan er onderling geruild worden met diensten.

Hoe zit het met werken op feestdagen, weekend en avonddiensten?
Dit is afhankelijk van de afdeling waar je werkzaam bent. Het Contact Center is 24/7 bereikbaar voor klanten. De meeste afdelingen zijn tijdens de feestdagen, weekenden en avonden bereikbaar. Dit betekent dat je je beschikbaarheid hierop aanpast.

Vakantie
Je kunt tot 9 maanden in de toekomst vakantie aanvragen voor maximaal 21 aaneengesloten dagen. Tijdens je opleidingsperiode is het niet mogelijk om vakantie op te nemen.

Hoeveel gesprekken voer je ongeveer per dag?
Dit is afhankelijk van de afdeling en werkzaamheden die jij uitvoert. Dit zullen er maximaal 50 per dag zijn.

Welke werkzaamheden zijn er naast bellen?
Hierbij kun je aan diverse werkzaamheden denken zoals dagstarts en teamoverleg, persoonlijk overleg met je teamlead en afhankelijk van de afdeling waar je werkt zijn er werkzaamheden zoals het buddy zijn voor een nieuwe collega.

Is het mogelijk om in dienst te komen bij ABN AMRO?
Er zijn mogelijkheden om in dienst te komen bij ABN AMRO. Dit is afhankelijk van meerdere factoren. Bespreek de mogelijkheden met je teamlead.

Hoe groot is mijn team?
De gemiddelde teamgrootte bestaat uit 15 tot 18 medewerkers.

Welke kledingvoorschriften zijn er?
We hechten veel waarde aan een professionele uitstraling. Als representatieve kleding binnen het Contact Center houden we ‘Business Casual’ aan. Piercings en tatoeages zijn toegestaan.

Krijg ik een kluisje tot mijn beschikking?
Ja, je krijgt bij aanvang kosteloos een kluisje toegewezen.

Kan ik een parkeerplek krijgen?
Nee. Op sommige locaties is een aantal parkeerplaatsen beschikbaar voor medewerkers in de avonddienst.

Is de locatie bereikbaar met openbaar vervoer?
Alle locaties van het Contact Center zijn bereikbaar met openbaar vervoer.

 

Zat jouw vraag er niet tussen?

Neem contact op met Sjoerd Lansink. Hij helpt je graag verder.

slansink@unique.nl  |  +31(0)6-83282919