> Nijmegen > Amsterdam > Breda > Zwolle
Kom jij de afdeling Business Contacts versterken bij ABN AMRO?
Als Klantadviseur Business Contacts ben jij het aanspreekpunt voor zakelijke klanten en beantwoord je al hun bankvragen. Je spreekt met allerlei soorten ondernemers: van eenmansbedrijf tot grote bedrijven (met een maximale omzet van 2.5 miljoen). Toch hebben ze allemaal één ding gemeen: ze willen snel en goed geholpen worden. Het is aan jou de uitdaging om erachter te komen wat jouw gesprekspartner precies nodig heeft.
Jouw nieuwe werkplek
In deze video nemen Rik en Denise je mee in de afdeling Business Contacts. Ze leggen je haarfijn uit wat de functie inhoudt en hoe de afdeling eruit ziet! Verschillende medewerkers komen aan het woord en vertellen waarom zij het werk bij ABN AMRO en de afdeling Business Contacts leuk vinden. Kijk snel voor een beter beeld van, wellicht, jouw nieuwe werkplek.
Blog
Een dag uit het leven van een medewerker van Business Contacts
De wekker gaat redelijk vroeg voor mijn doen. 5.15 om precies te zijn. Een ritje van Staphorst naar Nijmegen duurt wel even, dus hup! Vroeg uit de veren en op naar de Hertogstraat waar mijn werkdag gaat beginnen. Daar eenmaal aangekomen houd ik mijn all-in one pas voor de lezer en schuifel de draaideur door. Even een vriendelijk goedemorgen naar de beveiliging aan de rechter kant en de klimtocht naar de eerste verdieping kan beginnen (lees: wel twee hele trappen omhoog ;-). Vroeg beginnen betekent ook vroeg naar huis! Vandaag start de werkdag om 08:00 en mogen we afsluiten om 16:30. De afdeling is geopend tot 21:00 dus gedurende de dag druppelen er meer en meer collega’s binnen. In mijn rooster zie ik staan wat ik vandaag op de planning heb. Of nog mooier, wat ik op de planning heb gekregen. Elke vrijdag krijgen we het rooster van 3 weken in de toekomst. Dit betekent dat ik flexibel en ruim van te voren mijn eigen uren kan inroosteren, uiteraard volgens de richtlijnen die daarbij horen. Binnen de uren die ik geroosterd krijg zal ik meerdere werkstromen uitvoeren. Werkstromen? Wat bedoel je met werkstromen? Nou, daar neem ik je kort in mee!
Binnen Business Contacts, de afdeling waar ik werk en die volledig in het teken staat van de ondernemer die bij ABN AMRO bankiert, hebben we te maken met meerdere werkstromen. Onze hoofd werkstroom is Inbound telefonie. De ondernemer loopt ergens tegen aan en belt jou om het opgelost te krijgen. Mocht het nou dusdanig complex zijn dat jij er niet met de klant uit gaat komen, dan hebben we een Call me Back werkstroom. Ook wel bekend als ‘Bel me terug’. De collega’s die deze zogeheten Skill hebben zorgen er voor dat problemen die aan de voorkant niet direct opgelost kunnen worden, alsnog aan de achterkant bekeken worden én de klant daarover informeren.
Ben je een echte speurneus en vind je het onwijs leuk om zaken op te lossen? Dan is Call me Back uiteindelijk wel wat voor jou! Ondertussen even naar de koffie machine hoor, krijg dorst van al dat typen. De lekkerste cappuccino’s of espresso’s komen gewoon op de afdeling uit de automaat! Ha, wie hebben we daar. Mijn leidinggevende! Of zoals we binnen het Contact Center zeggen: mijn Teamlead. Fijn dat hij er is, ik heb namelijk nog een vraag over de Bila die we morgen hebben samen. Één keer in de maand heb je een gesprek tussen jouw leidinggevende en jouzelf. Waar gaat dat over? Dat gaat over jou. Je toekomstplannen, prestaties, dingen waar je tegen aan loopt, en soms, heel soms gewoon even koffieleuten met elkaar. Ook zo leer je elkaar steeds beter kennen natuurlijk.
Tijd om door te gaan met de werkzaamheden die ik vandaag mag doen. In de ochtend ben ik Adviseur 2. Als Adviseur 2 coach je en beoordeel je gesprekken van jouw mede adviseurs in jouw team. Heb jij ambities om door te groeien als coach of zelfs naar Teamlead? Dan is de Adviseur 2 functie een hele mooie basis!
.png?sfvrsn=8ad889a5_0)
