> Nijmegen   > Amsterdam    > Breda    > Zwolle 


Kom jij de afdeling Client Group Contacts versterken bij ABN AMRO?

Binnen de afdeling Client Group Contacts komen meerdere klantgroepen samen. Hier komen klantvragen van verschillende speciale klantgroepen binnen. Jij als adviseur kunt je specialiseren in een van onderstaande vakgebieden.


Private Assistance

Je bent adviseur van vermogende klanten. Vermogen vraagt om persoonlijke aandacht. Want vermogen biedt kansen en verplichtingen en daar kan jij bij helpen.

Medici & Vrije Beroepen

Jij bent het eerste aanspreekpunt  voor nieuwe en bestaande klanten.Het gaat om zakelijke klanten die een medisch bedrijf of vrij beroep hebben. Je adviseert klanten betrekking tot particuliere en zakelijke bankproducten.

Personalized Contacts

Outbound klantcontact. Als telefonisch sales adviseur bij de ABN AMRO in Amsterdam ga je actief bestaande klanten en (mogelijk) nieuwe klanten benaderen voor de bank. Deze klanten adviseer jij middels Skype, telefonie en internet over de verschillende diensten en producten van ABN AMRO.

International Clients

Jij adviseert internationale klanten en klanten in het buitenland en helpt ze met vragen over hun bankproducten. Het is daarbij een vereiste dat je de Engelse taal goed beheerst.

Jouw nieuwe werkplek

Eliano, Jolanda en Hugo nemen je mee in de afdeling CGC. Ze vertellen over het opleidingstraject en de Wft-certificaten. Ook nemen ze je uitgebreid meer in de verschillende klantgroepen. Hierdoor krijg jij een beter beeld van wat je te wachten staat als jij solliciteert op een van de vacatures van Unique.  

Hoe ziet een dag op de afdeling eruit?

  • Het is weer tijd om aan de slag te gaan! Ik kom binnen en hang mijn jas op in de garderobe, pak mijn spullen uit mijn kluisje, koffie in de koffiecorner en zoek een plek in mijn team.
  • Wist je dat op de afdeling Client Group Contacts nog verschillende klantgroepen bestaan? Medici & Vrije Beroepen, International Clients, Personalized Contacts en Private Assistance.
  •  In mijn rooster zie ik dat ik een dagstart heb, een bila met mijn teamlead (dat wist ik natuurlijk al want dat bereid ik altijd zelf voor). Ik kijk wanneer ik pauze heb en check nog even of mijn vakantie goedgekeurd is. En niet te vergeten, welke diensten ik vandaag heb. Ik ga International Clients doen maar mijn college naast me is op dit moment bv bezig met Private Assistance. 
  • Wat zijn belangrijke zaken die ik kan om de gesprekken goed te kunnen voeren met de klant? Het gaat vooral om het achterhalen van de vraag, wat wíl deze klant echt? En hoe ga ik hem daarbij helpen. De grootste uitdaging is bij elke klant de juiste communicatieve vaardigheden toe te passen. Elke afdeling heeft een andere doelgroep waardoor je ook elk gesprek anders zult insteken.
  • Tijd voor mijn bila! Samen met de teamlead kijken we naar de manier waarop ik mijn gesprekken voer. Maar ook mijn ontwikkeling. Meestal krijg ik ook een complimentje en wat beter kan. Daar maken we ook afspraken over. Soms werk je hier aan met een senior adviseur die je heel goed op de inhoud verder kan helpen. Coaching is key.
  • Nog wat laatste gesprekken afhandelen voordat de dag eindigt. Een internationale klant heeft een vraag over zijn laatste transacties. Ik help hem verder op weg met de juiste adviezen. Deze heb ik geleerd tijdens het behalen van mijn Wft-certificaat.
  • Voor ik ga nog een gesprek met een collega adviseur; 'Ha Sjoerd, wat doe jij vandaag?' Deze medewerker heeft de skill verzekeren en lenen er bij (hij is doorgegroeid) en vraagt me wat ik hierna wil doen. Ik wil wel naar Mortgage & Savings. Tijd om een plan te maken voor mijn volgende stap!
Daily Contacts
ABN AMRO

Yeswindem over zijn werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
Wat ik écht geleerd heb hier is communicatie. Klanten die geëmotioneerd zijn op een nette manier te woord staan.

Linda over haar werk bij ABN AMRO

Adviseur bij Dagelijkse Bankzaken
Aan de buitenkant verschillen banken misschien niet zo veel, als personeel maken wij HET verschil.

Nelda over haar werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
Bij ABN AMRO heb ik het gevoel dat je mensen écht verder kunt helpen. Dat is wat voor mij dit werk leuk maakt.

Shelby over haar werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
ABN AMRO, het bedrijf waar ik mijzelf mag zijn en ik mij voor een keer geen nummertje voel. Sky is the limit omdat je jouw eigen groei kan bepalen hoe hard je wil gaan. Een werkgever om dankbaar voor te zijn.

Jolanda over haar werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Medici & Vrije Beroepen
Ik voelde mij onmiddelijk thuis door de leuke collega's, die mij met raad en daad bijstonden. Ik werk er ruim een jaar met ontzettend veel plezier.

Bilal over zijn werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
ABN AMRO als werkgever is ideaal als je op zoek bent naar een baan met doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling. De leuke collega's en fijne sfeer op de werkvloer maken het plaatje compleet.

Vacatures bij Client Group Contacts

4 vacatures

  • Klantenservice medewerker Medici en Vrije Beroepen

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN ARMO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Amsterdam-Zuidoost
    • MBO 3/4
    • 32 uren per week
  • Klantenservice medewerker Medici en Vrije Beroepen

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN ARMO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Hoofddorp
    • MBO 3/4
    • 32 uren per week
  • Klantenservice medewerker Client Group Contacts

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN ARMO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Haarlem
    • HBO
    • 24 uren per week
  • Parttime Chauffeur GGD

    De GGD is met spoed op zoek naar iemand met werkervaring als chauffeur of koerier. Ben jij die gene met die ervaring en wil je graag werken...
    • Amsterdam
    • MBO
    • 32 uren per week
  • «
  • 1