> Nijmegen > Amsterdam > Breda > Zwolle
Kom jij de afdeling Client Group Contacts versterken bij ABN AMRO?
Binnen de afdeling Client Group Contacts komen meerdere klantgroepen samen. Hier komen klantvragen van verschillende speciale klantgroepen binnen. Jij als adviseur kunt je specialiseren in een van onderstaande vakgebieden.
Private Assistance
Je bent adviseur van vermogende klanten. Vermogen vraagt om persoonlijke aandacht. Want vermogen biedt kansen en verplichtingen en daar kan jij bij helpen.
Medici & Vrije Beroepen
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten.Het gaat om zakelijke klanten die een medisch bedrijf of vrij beroep hebben. Je adviseert klanten betrekking tot particuliere en zakelijke bankproducten.
Personalized Contacts
Outbound klantcontact. Als telefonisch sales adviseur bij de ABN AMRO in Amsterdam ga je actief bestaande klanten en (mogelijk) nieuwe klanten benaderen voor de bank. Deze klanten adviseer jij middels Skype, telefonie en internet over de verschillende diensten en producten van ABN AMRO.
International Clients
Jij adviseert internationale klanten en klanten in het buitenland en helpt ze met vragen over hun bankproducten. Het is daarbij een vereiste dat je de Engelse taal goed beheerst.
Jouw nieuwe werkplek
Eliano, Jolanda en Hugo nemen je mee in de afdeling CGC. Ze vertellen over het opleidingstraject en de Wft-certificaten. Ook nemen ze je uitgebreid meer in de verschillende klantgroepen. Hierdoor krijg jij een beter beeld van wat je te wachten staat als jij solliciteert op een van de vacatures van Unique.
Hoe ziet een dag op de afdeling eruit?
- Het is weer tijd om aan de slag te gaan! Ik kom binnen en hang mijn jas op in de garderobe, pak mijn spullen uit mijn kluisje, koffie in de koffiecorner en zoek een plek in mijn team.
- Wist je dat op de afdeling Client Group Contacts nog verschillende klantgroepen bestaan? Medici & Vrije Beroepen, International Clients, Personalized Contacts en Private Assistance.
- In mijn rooster zie ik dat ik een dagstart heb, een bila met mijn teamlead (dat wist ik natuurlijk al want dat bereid ik altijd zelf voor). Ik kijk wanneer ik pauze heb en check nog even of mijn vakantie goedgekeurd is. En niet te vergeten, welke diensten ik vandaag heb. Ik ga International Clients doen maar mijn college naast me is op dit moment bv bezig met Private Assistance.
- Wat zijn belangrijke zaken die ik kan om de gesprekken goed te kunnen voeren met de klant? Het gaat vooral om het achterhalen van de vraag, wat wíl deze klant echt? En hoe ga ik hem daarbij helpen. De grootste uitdaging is bij elke klant de juiste communicatieve vaardigheden toe te passen. Elke afdeling heeft een andere doelgroep waardoor je ook elk gesprek anders zult insteken.
- Tijd voor mijn bila! Samen met de teamlead kijken we naar de manier waarop ik mijn gesprekken voer. Maar ook mijn ontwikkeling. Meestal krijg ik ook een complimentje en wat beter kan. Daar maken we ook afspraken over. Soms werk je hier aan met een senior adviseur die je heel goed op de inhoud verder kan helpen. Coaching is key.
- Nog wat laatste gesprekken afhandelen voordat de dag eindigt. Een internationale klant heeft een vraag over zijn laatste transacties. Ik help hem verder op weg met de juiste adviezen. Deze heb ik geleerd tijdens het behalen van mijn Wft-certificaat.
- Voor ik ga nog een gesprek met een collega adviseur; 'Ha Sjoerd, wat doe jij vandaag?' Deze medewerker heeft de skill verzekeren en lenen er bij (hij is doorgegroeid) en vraagt me wat ik hierna wil doen. Ik wil wel naar Mortgage & Savings. Tijd om een plan te maken voor mijn volgende stap!
.png?sfvrsn=8ee989a5_0)
