> Nijmegen   > Amsterdam    > Breda    > Zwolle 


Kom jij de afdeling Daily Contacts versterken bij ABN AMRO?

Een dag bellen vanuit het Contact Center, is zeer veelzijdig. De dagen bestaan uit meer dan alleen telefoontjes opnemen en vragen beantwoorden. Voordat er echt kan begonnen worden met bellen, zijn er een aantal stappen die hier nog aan voorafgaan. Om up-to-date te blijven, wordt er geacht dat je de mail leest. Via het E-mail verkeer, ontvangen wij mails over eventuele storingen, belangrijke veranderingen en of er eventueel ruimte is voor verlof. Met behulp van het programma Microsoft Teams kunnen we berichten ontvangen van collega’s binnen ABN AMRO. Adviseurs kunnen elkaar berichten sturen en zelfs intern bellen, dit maakt het eenvoudig om elkaar soms een vraag te stellen.

Jouw nieuwe werkplek

Je gaat aan de slag op de afdeling Daily Contacts. Particuliere klanten bellen jou met de meest uiteenlopende vragen op financieel gebied. Het is jouw uitdaging om de klant zo goed mogelijk te helpen en ervoor te zorgen dat zij met een tevreden gevoel de telefoon ophangen. Tim belt bijvoorbeeld omdat hij zijn pinpas verloren is. Jij stelt hem gerust, helpt hem bij het blokkeren van zijn pas en vraagt direct een nieuwe aan. Tim is blij dat het zo snel geregeld kon worden en jij bent blij dat je Tim hebt kunnen helpen. Starten aan je nieuwe baan betekent starten met een uitgebreid betaald opleidingstraject. Samen met jouw nieuwe collega's ga je interactief aan de slag. Na de opleiding kom je te werken in een hecht en ambitieus team. Ook na de opleiding staat jouw ontwikkeling centraal. Iedere maand heb je een gesprek met je manager om samen te kijken hoe het met jou en je werkzaamheden gaat. Maarten neemt je in de video mee in de afdeling en geeft je een kijkje bij ABN AMRO.

 

Hoe ziet een dag op de afdeling eruit?

Een dag bellen vanuit het Contact Center, is zeer veelzijdig. De dagen bestaan uit meer dan alleen telefoontjes opnemen en vragen beantwoorden. Voordat er echt kan begonnen worden met bellen, zijn er een aantal stappen die hier nog aan voorafgaan. Om up-to-date te blijven, wordt er geacht dat je de mail leest. Via het E-mail verkeer, ontvangen wij mails over eventuele storingen, belangrijke veranderingen en of er eventueel ruimte is voor verlof. Met behulp van het programma Microsoft Teams kunnen we berichten ontvangen van collega’s binnen ABN AMRO. Adviseurs kunnen elkaar berichten sturen en zelfs intern bellen, dit maakt het eenvoudig om elkaar soms een vraag te stellen.


Op de afdeling Daily Contacts kunnen de vragen zeer uiteenlopend zijn, zowel afspraken maken als vragen over rekeningen en passen komen bij ons terecht. Op dagelijkse bankzaken spreek je met veel verschillende doelgroepen, we spreken met ouderen over internet bankieren, jongeren over het student worden en met internationale klanten over een rekening openen. Veel vragen gaan over het internet bankieren of de mobiel bankieren app, waarbij we klanten navigeren naar wat ze zoeken of hoe het digitaal bankieren werkt. Niet alleen klantvragen komen aan bod, ook krijg je te maken met klachten over bepaalde regelingen, kosten of onduidelijkheden. Ons doel is dan ook, om een gastvrije gids te zijn voor de klant.
Het is belangrijk, voor je aanvangt met bellen, om het rooster na te kijken, in het rooster is te vinden wanneer je bijvoorbeeld lunchpauze van een halfuur hebt. De lunchpauzes worden altijd ingeroosterd, maar als adviseur heb je zelf in de hand wanneer je kleine pauzes neemt. Daarnaast kan het zijn dat je bent ingepland voor bepaalde activiteiten, zoals dagstarts, kalibratiesessies, team overleggen en bila’s.  

 

Daily Contacts
ABN AMRO

Shelby over haar werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
ABN AMRO, het bedrijf waar ik mijzelf mag zijn en ik mij voor een keer geen nummertje voel. Sky is the limit omdat je jouw eigen groei kan bepalen hoe hard je wil gaan. Een werkgever om dankbaar voor te zijn.

Bilal over zijn werk bij ABN AMRO

Klantadviseur bij Daily Contacts
ABN AMRO als werkgever is ideaal als je op zoek bent naar een baan met doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling. De leuke collega's en fijne sfeer op de werkvloer maken het plaatje compleet.

Vacatures bij Daily Contacts

5 vacatures

  • Klantenservice medewerker

    Weten wat alle mogelijkheden zijn binnen het Contact Center van ABN AMRO? Lees hier alles over werken bij ABN AMRO en het Contact Center: ht...
    • Breda
    • MBO 3/4
    • 36 uren per week
  • Klantenservice medewerker parttime

    Wij zoeken gemotiveerde en ambitieuze klantenservice medewerkers voor de ABN AMRO in Nijmegen. De afdeling Daily Contacts is op zoek naar ni...
    • Lent
    • MBO 3/4
    • 30 uren per week
  • Customer Service Employee German

    The function: They offer two different services for the customers in Germany, Austria and Switzerland. Your workingplace will be Maastricht...
    • Maastricht
    • MBO
    • 40 uren per week
  • Customer Service German - English

    Hallo du! He you! Do you speak fluently German and English? And are you interested to build together on the growth of this international org...
    • Tilburg
    • MBO 3/4
    • 40 uren per week
  • archief medewerker

    In this position you will be handeling, indexing and scanning paper files for a large international company. The job involves physical filin...
    • 'S-Gravenhage
    • Overig
    • 40 uren per week
  • «
  • 1