Eneco

Klantsupport

Wat ga je doen? 

Als klantsupporter draag je zorg voor een klantportfolio van ongeveer 700 SME klanten. Je beheert de contracten van jouw klanten; van het facturabel maken en verwerken van mutaties tot het voeren van debiteurenbeheer gesprekken.

Je bent trots op de missie van Eneco: “duurzame energie voor iedereen” en kent de producten en diensten die ons en onze klanten helpen deze missie te bereiken. Je vindt het leuk om hierover het gesprek aan te gaan met je klanten, een klik te maken en hen hierin te adviseren.

Omdat je klant- & resultaatgericht bent is het voor jou geen probleem om alle vragen in 1 klantgesprek goed EN naar tevredenheid te beantwoorden: FTR en KOTV zijn afkortingen die voor jou vanzelfsprekend zijn.  

Wat bieden we? 

  • Een fulltime baan waar je salaris €14,12 per uur bedraagt.
  • Je werkopdracht is voor een bepaalde tijd (3 maanden) en wordt bij goed functioneren steeds verlengd.
  • Daarnaast ontvang je volledige reiskosten als je met het openbaar vervoer reist (tot maximaal 60 kilometer vanaf Rotterdam-Alexanderium). 
  • Flexibele werktijden van 08.00 tot 21.00, eventueel ook op zondag tegenover een toeslag van 200%. 
  • Je krijgt persoonlijke coaching en support binnen een dynamisch team. Een team waar hard wordt gewerkt aan innovaties en verbeteringen, maar ook ruimte is voor gezelligheid.
  • Je werkt binnen één van de beste werkgevers in Nederland in een modern, nieuw pand.

Wil je carrière maken? De functie van klantsupport is de ideale springplank naar verschillende functies en afdelingen binnen Eneco.  

Wie ben je?

In de rol van klantsupporter doen wij een groot beroep op je verantwoordelijkheidsgevoel. Daarnaast is het belangrijk dat je snel kan schakelen, zeer dienstverlenend en pro-actief bent. Omdat je een klantportefeuille van 500 klanten beheert is het belangrijk dat je nauwkeurig en geordend werkt en goed prioriteiten kan stellen.  

  • Tot slot is het belangrijk dat je leergierig bent en over een positieve instelling beschikt. Naast deze competenties is het volgende belangrijk:
  •  Minimaal een diploma op mbo-4/havo of een hbo propedeuse;
  • Minimaal twee jaar ervaring op een klantenservice/ administratieve functie, bij voorkeur met zakelijke klanten;
  • Je bent resultaatgericht & probleemoplossend;
  • Je hebt ervaring met het werken met targets en vindt dit uitdagend;
  • Je kan makkelijk verbanden leggen;
  • Je werkt graag in een team, leert elkaars kracht kennen en deze goed in te zetten;
  • Interesse in de energiemarkt, kennis van de markt is een pre.

Reageren

Office-meeting
shutterstock_695926525_kliswt
shutterstock_1165356325_xkvpz5