29-5-2019
De leerbaarheid van medewerkers stimuleren doe je zo

Alle academische kwalificaties en hard skills van je medewerkers ten spijt, je bestaande en nieuwe werknemers moeten in deze snel veranderende wereld vooral leerbaar zijn. Alle vaardigheden die ze voor de arbeidsmarkt van vandaag hadden geleerd, zijn immers achterhaald voor de arbeidsmarkt van morgen. Dat vraagt om een andere manier van denken bij het aannemen van nieuwe talenten en het duurzaam blijven inzetten van je huidige medewerkers. Het uitgangspunt moet ‘leerbaarheid’ zijn. Hoge leerbaarheid stelt medewerkers immers in staat om informatie te vertalen in daadwerkelijke kennis.
Ook interessant om te lezen
Succesvol solliciteren op de arbeidsmarkt in de regio Zuid-Holland en Noord-Brabant
Wil je weten wat jouw kansen zijn op de arbeidsmarkt binnen de regio Zuid-Holland en de regio Noord-Brabant? Of ben je benieuwd waarom de innoverende havenstad Rotterdam de perfecte springpl...
20-3-2023
De impact van AI op de toekomst van de arbeidsmarkt
De huidige arbeidsmarkt verandert continu. Zo is Artificial intelligence (AI) een belangrijke trend waar we vandaag de dag niet meer omheen kunnen. De vraag naar marketeers, content- en IT-...
16-3-2023