Inschrijven
Filteren en zoeken

Filters

Laatst bekeken vacatures

9 vacatures gevonden

  • technisch helpdeskspecialist

    Zoek jij een flexibele baan in Schiedam met een startsalaris van €15,60 per uur, thuiswerkmogelijkheden en volop doorgroeikansen? Solliciteer nu en versterk ons team!...
    • Locatie: Schiedam
    • Salarisindicatie: 15,60
    • Contracttype: Tijdelijk met uitzicht op vast
    • Opleiding: Geen
  • Technisch Helpdeskmedewerker Delta Fiber Schiedam

    Elke seconde telt als het internet uitvalt, en jij bent degene die het oplost. Als technisch helpdeskmedewerker bij Delta Fiber help jij klanten met storingen en technische vragen. Jij houdt Nederland verbonden....
    • Locatie: Schiedam
    • Salarisindicatie: 15,60
    • Contracttype: Tijdelijk met uitzicht op vast
    • Opleiding: Geen
  • Technisch Helpdeskmedewerker

    Als technisch helpdeskmedewerker bij Delta Fiber ben jij de redder in nood voor klanten met technische uitdagingen. Is de wifi ineens verdwenen of doet de tv het niet meer? Geen probleem, jij fixt het. Met jouw technische kennis, geduld en vriendelijke aanpak los je elk probleem op. Klanten voelen zich geholpen én begrepen....
    • Locatie: Schiedam
    • Salarisindicatie: 15,60
    • Contracttype: Tijdelijk met uitzicht op vast
    • Opleiding: Geen
  • Klantenservice Medewerker

    Ben jij sociaal, klantgericht en op zoek naar een baan waarin je echt iets betekent voor mensen? Kom werken als Klantenservice Medewerker bij Delta Fiber en bouw aan je carrière bij een bedrijf dat volop groeit....
    • Locatie: Schiedam
    • Salarisindicatie: 15,60
    • Contracttype: Tijdelijk met uitzicht op vast
    • Opleiding: Geen
  • Klantenservice Medewerker Schiedam – Delta Fiber

    Heb jij ervaring in de horeca, retail of een andere servicegerichte functie? En ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan is dit je kans om te groeien bij Delta Fiber, één van de snelst groeiende telecombedrijven van Nederland!...
    • Locatie: Schiedam
    • Salarisindicatie: 15,60
    • Contracttype: Tijdelijk met uitzicht op vast
    • Opleiding: Geen
  • Klantenservice Medewerker (Thuiswerken mogelijk) - Delta Fiber

    Je kent het vast wel: dat fijne gevoel als iemand je écht helpt. Dat is precies wat jij straks elke dag doet bij Delta Fiber. Jij bent de stem aan de andere kant van de lijn. Rustig, vriendelijk en oplossingsgericht. Of iemand nu midden in een online meeting de verbinding verliest, of zijn nieuwe abonnement niet kan activeren, jij regelt dat het binnen no-time gefixt is. Ervaring in horeca, retail of een andere servicegerichte functie? Perfect. Omdat jij goed kunt luisteren, meedenken en met mensen omgaan, ben jij hier goud waard....
    • Locatie: Schiedam
    • Salarisindicatie: 15,60
    • Contracttype: Tijdelijk met uitzicht op vast
    • Opleiding: Geen
  • telesales adviseur

    Start met een aantrekkelijk salaris van €2.686 tot €2.773 per maand, werk flexibele uren en ontwikkel je verkoopskills met trainingen en coaching. Groei door binnen Delta Fiber Nederland en werk in een dynamisch team vol kansen!...
    • Locatie: Middelburg
    • Salarisindicatie: 2.686 - 2.773
    • Contracttype: Vast
    • Opleiding: MBO 4
  • verkoopadviseur telecom

    Werk met flexibele uren, verdien tot €2.773 per maand en groei door met trainingen en bonussen. Delta Fiber biedt een dynamische werkomgeving waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Ontdek jouw kansen in Middelburg!...
    • Locatie: Middelburg
    • Salarisindicatie: 2.686 - 2.773
    • Contracttype: Vast
    • Opleiding: MBO 4
  • Klantadviseur telesales

    Ben jij op zoek naar flexibele uren, een startsalaris van €16,79 per uur (inclusief vakantiegeld) en groeikansen in een ambitieus team? Sluit je aan bij Delta Fiber Nederland in Middelburg en solliciteer nu!...
    • Locatie: Middelburg
    • Salarisindicatie: 2.686 - 2.773
    • Contracttype: Vast
    • Opleiding: MBO 4

We konden geen vacatures vinden met je geselecteerde wensen

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken

Welkom bij Delta Fiber

5 competenties

  1. Razend doelgericht: bij een grote groeiambitie hoort doelgerichtheid! Bij ons razendsnelle netwerk en internet horen razend doelgerichte collega’s die elke dag hun mouwen opstropen om onze ambitie te realiseren!
  2. Onbegrensd creatief: eigen initiatief en creatieve voorstellen. Als het helpt om onze resultaten te behalen en onze klanten beter te bedienen, krijg je de vrijheid om jouw ideeën uit te voeren.
  3. Impact op resultaat: we zijn een groeiend bedrijf en willen flexibel en wendbaar blijven. We zijn praktisch ingesteld en willen dat iedere medewerker een positieve impact heeft op ons resultaat.
  4. Gebundelde expertise: samenwerken brengt ons dichterbij het behalen van onze groeiambitie. Iedereen is expert op zijn vakgebied. Door jouw krachten te bundelen met die van je collega’s bereik je meer.
  5. Verbonden met jouw klant: We willen zoveel mogelijk klanten via ons netwerk met elkaar verbinden. Jouw directe of indirecte betrokkenheid bij onze klanten zorgt voor een perfecte klantbeleving en -tevredenheid.

Jouw ontwikkeling

Ontdek een toekomst vol mogelijkheden bij Delta Fiber! Je start met een grondig inwerktraject waarbij je onze systemen en cultuur leert kennen, zowel op locatie als online. Na de eerste intensieve weken, ga je over op een flexibel thuiswerkmodel met periodieke kantoordagen om de verbinding te behouden. Met ons gestructureerde ontwikkelingsprogramma kun je doorgroeien binnen de organisatie, waarbij prestaties beloond worden en je carrièrepad steeds helder voor ogen is. Delta Fiber biedt meer dan een baan; het is een kans om te groeien en te excelleren.

Technische helpdesk

Als eerstelijns technisch helpdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met technische storingen, zoals problemen met internet, routers of televisie. Je speelt een cruciale rol in het begrijpen en oplossen van hun technische issues, waarbij je uitstekende luistervaardigheden en probleemoplossend vermogen combineert om efficiënte ondersteuning te bieden. Bij de helpdesk is klanttevredenheid prioriteit. Je handelt met geduld en professionaliteit, begeleidt klanten door het oplossingsproces of verwijst ze door naar specialisten. Jouw doel is om elk klantcontact om te zetten in een positieve ervaring, ongeacht de technische uitdagingen.

Service Center

In de rol van Service Center medewerker ben je de sleutelfiguur voor klanttevredenheid, waarbij je hen ondersteunt met vragen over internet, televisie, telefonie en abonnementen. Jouw doel is om elke klant tevreden te stellen, of je nu vragen beantwoordt via telefoon of online, uitleg geeft over facturen, wijzigingen in administratie verwerkt, of advies geeft over producten en diensten. Naast het afhandelen van deze diverse klantvragen, stimuleer je ook de verkoop door klanten actief te informeren over abonnementen en pakketten die hun situatie ten goede komen, met de mogelijkheid van een bonus bij succes.

Kijkje in de keuken bij Delta Fiber


Benieuwd hoe het is om bij Delta Fiber te werken? Bekijk de
onderstaande video's voor een impressie.

Dit is de weg naar die baan

  • 1
    Sollicitatie verstuurd? Wat leuk! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  • 2
    Vinden wij ook dat de vacature bij je past? Dan leren we je graag beter kennen in een persoonlijk intakegesprek.
  • 3
    Na een goede intake doen we een aanbeveling bij onze opdrachtgever.
  • 4
    Ziet de opdrachtgever ook een match? Dan word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
  • 5
    Nieuwe baan in de pocket! Welkom bij Unique. Onderteken je contract en krijg een warm welkom.


Zij gingen je voor..

 

  • Michel
    Technische helpdeskmedewerker Delta Fiber
    Je krijgt een superleuke en interessante training van experts! Daarna kan je mensen helpen met een diversiteit aan internet gerelateerde problemen. De ondersteuning van collega's is fantastisch! Ik heb het erg naar mijn zin bij Delta Fiber!
  • Angela
    Technische helpdeskmedewerker Delta Fiber
    Ik werk nu 2 maanden voor Delta en ben nu al multi-skill geworden. Er zijn heel veel doorgroeimogelijkheden. Je komt in een eigen team waar je allemaal voor elkaar klaar staat. Het is een groot bedrijf maar je bent wel onderdeel van een familie!
  • Ester
    Teammanager KCC Delta Fiber
    Het mooie van werken bij DELTA Fiber is dat je kan zijn wie je bent en van daaruit je talenten kan ontwikkelen. Je hoeft niet aan een bepaald beeld te voldoen, maar een passie hebben voor service verlenen aan de klant en dat kan vele vormen hebben!
  • Suyanto
    Klantenservice medewerker Delta Fiber
    Werken bij Delta Fiber is zeker een aanrader, en dat komt door de goede werksfeer. De collega’s vangen je vanaf dag één op alsof je al jaren bij het team hoort; ook zijn de voorbereidende trainingen heel leerzaam.
  • Felipe
    Klantenservice medewerker Delta Fiber
    Vanaf dag 1 ben ik met respect behandeld en werd ik nauwkeurig door de training meegenomen. Wat er van mij verwacht wordt is duidelijk en haalbaar. Het is een fijne plek om te werken en verder in te groeien!
  • Jessica
    Klantenservice medewerker Delta Fiber
    Werken bij Delta Fiber is echt een feestje! Vanaf de eerste dag voel je je direct welkom in dit warme bad. Alles is duidelijk geregeld: je weet precies wat je te wachten staat, inclusief trainingsschema’s, tijden en locaties.