Met Scotty is heel veel mogelijk
“De AI-gestuurde Virtuele Agent, powered by Scotty Technology, kan veelvoorkomende en gangbare klantvragen beantwoorden. Via de telefoon of ieder ander digitaal kanaal, in iedere taal, op elk moment en zowel in- en outbound”, vertelt Kitty van Woezik, strategisch business development manager bij Unique. ”Scotty neemt daarmee letterlijk het repeterende, soms ook saaie werk uit handen van klantcontactmedewerkers en zorgt ervoor dat het serviceniveau en bereikbaarheid van de klantenservice drastisch verbeteren. De Virtuele Agent is direct inzetbaar en kan binnen een week de veelgestelde vragen afvangen.”
Perfecte mix tussen mens en machine
Als de Virtuele Agent het antwoord niet weet of als er menselijke creativiteit of empathie nodig is, verbindt hij de klant automatisch door met een collega van vlees en bloed. “Klantcontactmedewerkers houden hierdoor genoeg tijd over voor klanten met complexe, uitdagende vragen, waardoor hun werk een stuk leuker en uitdagender wordt. Dus is er weer tijd om de klantvraag te overtreffen. Dat maakt namelijk het vak van klantenservice zo bijzonder, het visitekaartje van elke organisatie”.