Hallo met Unique:
Waarmee kunnen wij je helpen?
Unique verbindt kandidaten en opdrachtgevers al 50 jaar. Zo ook op het gebied van klantcontact. Met een team gespecialiseerd op customer care zorgt Unique in jouw organisatie voor continuïteit in bezetting, een optimale bereikbaarheid met happy medewerkers.
Hallo met Unique:
Waarmee kunnen wij je helpen?
Unique verbindt kandidaten en opdrachtgevers al 50 jaar. Zo ook op het gebied van klantcontact. Met een team gespecialiseerd op customer care zorgt Unique in jouw organisatie voor continuïteit in bezetting, een optimale bereikbaarheid met happy medewerkers.
Onze producten/diensten
- Uitzenden, Detacheren, Werving & Selectie;
- Opschalingstrajecten, zowel bij bestaande klanten als projectmatig;
- Unique Talentscan (krijg inzicht in de talenten en drijfveren van je medewerkers);
- Klantcontact gerelateerde trainingen, opleidingen, testen en assessments;
- Arbeidsmarkt- en HR-advies op maat.

Pascal Kersten
Unitmanager Unique Customer Care

Kitty van Woezik
Strategisch Business Development Manager
Onze werkwijze
Bemiddeling klantcontact specialisten
Als onderdeel van een internationaal sterk gepositioneerd moederbedrijf, RGF Staffing, met arbeidsmarktspecialisten als Indeed en Glassdoor als zustermaatschappij, zijn wij dagelijks in staat om potentiële medewerkers met een passie voor klantcontact op slimme wijze uit de arbeidsmarkt te halen. Onze potentiële medewerkers matchen wij vervolgens op basis van hun talenten, drijfveren en intrinsieke motivatie aan de juiste opdrachtgevers.
Candidate journey & employer branding
Zoals veel bedrijven hun klantreis tegenwoordig optimaliseren, doen wij dit voor de reis die de kandidaat maakt. Deze candidate journey geeft ons, uitgedrukt in data, continue inzicht op waar in het proces kansen zich voordoen om met elkaar te verbeteren. Op basis van deze inzichten gaan wij proactief het gesprek aan om onze visie en kansen en mogelijkheden te delen met onze opdrachtgevers. Alles om dag in, dag uit het juiste talent de vinden, binden en bevlogen te houden!
Push- en pullonderzoek
Unique heeft dagelijks meer dan 1.000 bevlogen klantenservice specialisten aan het werk. Tweemaal per jaar voeren wij een push- en pullonderzoek uit onder onze specialisten, om een ieder bevlogen te kunnen houden en te weten wat er speelt binnen de verschillende doelgroepen. Naast onze gedreven medewerkers maken wij het verschil met de inzet van onze Virtual Agent, in samenwerking met Scotty Technologies.
Onze werkwijze
Bemiddeling klantcontact specialisten
Als onderdeel van een internationaal sterk gepositioneerd moederbedrijf, RGF Staffing, met arbeidsmarktspecialisten als Indeed en Glassdoor als zustermaatschappij, zijn wij dagelijks in staat om potentiële medewerkers met een passie voor klantcontact op slimme wijze uit de arbeidsmarkt te halen. Onze potentiële medewerkers matchen wij vervolgens op basis van hun talenten, drijfveren en intrinsieke motivatie aan de juiste opdrachtgevers.
Candidate journey & employer branding
Zoals veel bedrijven hun klantreis tegenwoordig optimaliseren, doen wij dit voor de reis die de kandidaat maakt. Deze candidate journey geeft ons, uitgedrukt in data, continue inzicht op waar in het proces kansen zich voordoen om met elkaar te verbeteren. Op basis van deze inzichten gaan wij proactief het gesprek aan om onze visie en kansen en mogelijkheden te delen met onze opdrachtgevers. Alles om dag in, dag uit het juiste talent de vinden, binden en bevlogen te houden!
Push- en pullonderzoek
Unique heeft dagelijks meer dan 1.000 bevlogen klantenservice specialisten aan het werk. Tweemaal per jaar voeren wij een push- en pullonderzoek uit onder onze specialisten, om een ieder bevlogen te kunnen houden en te weten wat er speelt binnen de verschillende doelgroepen. Naast onze gedreven medewerkers maken wij het verschil met de inzet van onze Virtual Agent, in samenwerking met Scotty Technologies.
Deze bedrijven gingen u voor:
Unique en KSF
Unique is kennispartner en actief lid van de Klantenservice Federatie, waarbij we deel uitmaken van de Taskforce Arbeidsmarkt van de KSF. Vanuit de taskforce adviseren we organisaties bij HR vraagstukken in klantcontact.
Trendpaper: Omdenken én kansen pakken
Uit onderzoek onder 650 klantcontactcentermedewerkers van Unique blijkt dat zij naast salaris vooral werkgeluk, dynamiek, autonomie en ontwikkelperspectief belangrijk vinden. Hoe moet je hier als organisatie op inspelen en hoe onderscheid je je tussen de andere aanbieders in de overvolle vacaturebanken? Je leest het in onze nieuwe trendpaper!
Unique Customer Care
Verder komen begint bij verder kijken. Als specialist binnen de Contact Center branche, heeft Unique onder 650 KCC medewerkers onderzoek gedaan. In deze krappe arbeidsmarkt is het aantrekken en behouden van onze werknemers essentieel. Benieuwd naar de bevindingen van onze medewerkers?
Bekijk de 3 highlights uit het onderzoek:

Kijk verder. Unique uitzendbureau
Unique helpt jou met het vinden van een nieuwe baan. Niet zomaar een job, maar eentje die net zo uniek is als jij. Daarom kijken we verder dan een naam, diploma of CV. Jouw passies, talenten, karakter, drive. Die maken jou… jóu.
Want de ene mens is de andere niet.
Vind de baan die net zo Unique is als jij.