29-5-2019
De leerbaarheid van medewerkers stimuleren doe je zo

Alle academische kwalificaties en hard skills van je medewerkers ten spijt, je bestaande en nieuwe werknemers moeten in deze snel veranderende wereld vooral leerbaar zijn. Alle vaardigheden die ze voor de arbeidsmarkt van vandaag hadden geleerd, zijn immers achterhaald voor de arbeidsmarkt van morgen. Dat vraagt om een andere manier van denken bij het aannemen van nieuwe talenten en het duurzaam blijven inzetten van je huidige medewerkers. Het uitgangspunt moet ‘leerbaarheid’ zijn. Hoge leerbaarheid stelt medewerkers immers in staat om informatie te vertalen in daadwerkelijke kennis.
Ook interessant om te lezen
Zo kies je een goed uitzendbureau voor jouw sector!
Of je nu op zoek bent naar flexibele krachten om pieken op te vangen, gespecialiseerde professionals voor een project, of talent voor de lange termijn: een goed uitzendbureau kan hierbij een...
25-4-2025
Flexwerk 2025: zo word je de baas over je eigen tijd
Flexwerken anno 2025 draait om vrijheid: geen vaste werktijden, geen standaard werkplek, maar de mogelijkheid om je dag in te richten op een manier die naadloos aansluit bij jouw leven.
10-2-2025