29-5-2019
De leerbaarheid van medewerkers stimuleren doe je zo
Alle academische kwalificaties en hard skills van je medewerkers ten spijt, je bestaande en nieuwe werknemers moeten in deze snel veranderende wereld vooral leerbaar zijn. Alle vaardigheden die ze voor de arbeidsmarkt van vandaag hadden geleerd, zijn immers achterhaald voor de arbeidsmarkt van morgen. Dat vraagt om een andere manier van denken bij het aannemen van nieuwe talenten en het duurzaam blijven inzetten van je huidige medewerkers. Het uitgangspunt moet ‘leerbaarheid’ zijn. Hoge leerbaarheid stelt medewerkers immers in staat om informatie te vertalen in daadwerkelijke kennis.
Ook interessant om te lezen
Zelf een vacature maken: voorbeeld + sjabloon
Ben je klaar om de perfecte vacaturetekst te schrijven? Eentje die kandidaten inspireert, je bedrijf op de kaart zet en zorgt voor een stroom aan gekwalificeerde sollicitaties? Wij helpen je...
31-1-2025
Marketing manager Yvette Dugour-Meeder "Authenticiteit en personalisatie zijn essentieel in employer branding"
Een gesprek met Yvette Dugour-Meeder, Marketing Manager bij Unique, over recruitment marketing en employer branding in de huidige arbeidsmarkt. Met ruim 2,5 jaar ervaring als Marketing Manag...
21-1-2025