29-5-2019
De leerbaarheid van medewerkers stimuleren doe je zo
Alle academische kwalificaties en hard skills van je medewerkers ten spijt, je bestaande en nieuwe werknemers moeten in deze snel veranderende wereld vooral leerbaar zijn. Alle vaardigheden die ze voor de arbeidsmarkt van vandaag hadden geleerd, zijn immers achterhaald voor de arbeidsmarkt van morgen. Dat vraagt om een andere manier van denken bij het aannemen van nieuwe talenten en het duurzaam blijven inzetten van je huidige medewerkers. Het uitgangspunt moet ‘leerbaarheid’ zijn. Hoge leerbaarheid stelt medewerkers immers in staat om informatie te vertalen in daadwerkelijke kennis.
Ook interessant om te lezen
Hoe moderne uitzendbureaus ondernemers helpen groeien: ‘Elke vacature is maatwerk’
Dit artikel verscheen eerder op MT/Sprout. In een krappe arbeidsmarkt worstelen ondernemers met het vinden én - belangrijker - het behouden van personeel. Gelukkig zijn er moderne uitzenders...
22-11-2024
ZZP in de kinderopvang: wat zijn de regels in 2025?
Vanaf 1 januari 2025 gelden er nieuwe, strengere regels voor zzp’ers in de kinderopvang. De Belastingdienst voert vanaf deze datum scherpere controles uit en pakt schijnzelfstandigheid hard ...
15-11-2024