29-5-2019
De leerbaarheid van medewerkers stimuleren doe je zo
Alle academische kwalificaties en hard skills van je medewerkers ten spijt, je bestaande en nieuwe werknemers moeten in deze snel veranderende wereld vooral leerbaar zijn. Alle vaardigheden die ze voor de arbeidsmarkt van vandaag hadden geleerd, zijn immers achterhaald voor de arbeidsmarkt van morgen. Dat vraagt om een andere manier van denken bij het aannemen van nieuwe talenten en het duurzaam blijven inzetten van je huidige medewerkers. Het uitgangspunt moet ‘leerbaarheid’ zijn. Hoge leerbaarheid stelt medewerkers immers in staat om informatie te vertalen in daadwerkelijke kennis.
Ook interessant om te lezen
"De oude manier van werven bestaat niet meer" - Modern recruitment voor het MKB door Jesse van den Berg
In een arbeidsmarkt die razendsnel verandert, worstelen veel MKB-ondernemers met het vinden en behouden van talent. Jesse van den Berg, New Business Manager bij Unique, ziet dat traditionele...
19-12-2024
5 mei 2025: vier je vrijheid met een extra vrije dag!
Bevrijdingsdag 2025 is een bijzondere dag. We vieren dan dat Nederland 80 jaar geleden werd bevrijd, en bovendien krijgen de meeste mensen een extra vrije dag.
18-12-2024