29-5-2019
De leerbaarheid van medewerkers stimuleren doe je zo

Alle academische kwalificaties en hard skills van je medewerkers ten spijt, je bestaande en nieuwe werknemers moeten in deze snel veranderende wereld vooral leerbaar zijn. Alle vaardigheden die ze voor de arbeidsmarkt van vandaag hadden geleerd, zijn immers achterhaald voor de arbeidsmarkt van morgen. Dat vraagt om een andere manier van denken bij het aannemen van nieuwe talenten en het duurzaam blijven inzetten van je huidige medewerkers. Het uitgangspunt moet ‘leerbaarheid’ zijn. Hoge leerbaarheid stelt medewerkers immers in staat om informatie te vertalen in daadwerkelijke kennis.
Ook interessant om te lezen
Waarom nú het moment is om vakantiekrachten te regelen (en hoe je dat zonder stress doet)
Unique Uitzendbureau helpt je met flexibele vakantiekrachten die je team versterken, de continuïteit garanderen én last-minute stress voorkomen.
16-5-2025
Zo kies je een goed uitzendbureau voor jouw sector!
Of je nu op zoek bent naar flexibele krachten om pieken op te vangen, gespecialiseerde professionals voor een project, of talent voor de lange termijn: een goed uitzendbureau kan hierbij een...
25-4-2025