29-5-2019
De leerbaarheid van medewerkers stimuleren doe je zo
Alle academische kwalificaties en hard skills van je medewerkers ten spijt, je bestaande en nieuwe werknemers moeten in deze snel veranderende wereld vooral leerbaar zijn. Alle vaardigheden die ze voor de arbeidsmarkt van vandaag hadden geleerd, zijn immers achterhaald voor de arbeidsmarkt van morgen. Dat vraagt om een andere manier van denken bij het aannemen van nieuwe talenten en het duurzaam blijven inzetten van je huidige medewerkers. Het uitgangspunt moet ‘leerbaarheid’ zijn. Hoge leerbaarheid stelt medewerkers immers in staat om informatie te vertalen in daadwerkelijke kennis.
Ook interessant om te lezen
Onboard Flexmedewerkers Effectief: 6 Tips voor Succes
De inzet van flexmedewerkers kan een waardevolle toevoeging zijn aan je bedrijf. Ze kunnen je helpen om pieken in de werkdruk op te vangen, je team te voorzien van gespecialiseerde vaardighe...
23-4-2024
Generatiemanagement: een bron van kracht
Door generatiemanagement toe te passen, kunnen je als organisatie de diversiteit binnen je personeelsbestand omarmen en deze omzetten in een bron van kracht en innovatie. Dit omvat het creër...
5-4-2024