Hoe doe je mee?

Win € 2.000,- bovenop je salaris!

Unique zoekt de beste klantenservice stem van Nederland. Heb jij een dijk van een stem? Laat 'm ons horen en win:

- € 2.000,- bovenop je salaris;
- Een unieke baan bij een toffe opdrachtgever;
- Een jaar lang dé stem van Unique.

De opdracht

Reageer met jouw stem via WhatsApp door onderstaande reactie in te spreken. Start het WhatsApp met een leuke begroeting.

De situatie:
Je werkt voor een verzekeraar en spreekt Julia Mendez. Ze is gisteren teruggekomen van vakantie en is helemaal overstuur. Haar relatie is namelijk uitgegaan tijdens de trip, na een ruzie over of ze bij het all-in buffet zouden gaan eten of in het dorpje. Ze is helemaal gebroken en vraagt zich af of haar reisverzekering ook emotionele schade dekt.

Jouw reactie:
"Wat ontzettend heftig Julia. Helaas dekt jouw reisverzekering geen emotionele schade. Maar heb je bijvoorbeeld je vlucht hierdoor moeten omboeken of halsoverkop van hotel moeten wisselen? Wellicht kan ik dan nog iets voor je betekenen. En vind je het fijn om anders nog even aan de lijn te blijven om je hart te luchten."

Doorloop de volgende stappen:

  • 1
    Scan de QR code om WhatsApp te openen.
  • 2
    Start het gesprek met een leuke begroeting.
  • 3
    Laat jouw stem horen door de opdracht uit te voeren. Spreek deze vóór 5 november 2023 in via een audiobericht.
  • 4
    Maak je deelname definitief door je gegevens achter te laten via het formulier op de website.
  • 5
    Dank voor je inzending. Onze jury gaat jouw audiobericht beoordelen en voor 8 november 2023 weet jij of je door bent naar de finaleronde.


Ontmoet de jury

  • Jurylid Daan de Vries, man in blouse
    Daan de Vries
    Manager Klantenservice Univé
    Een baan bij de klantenservice vraagt speciale vaardigheden. De beller ziet je niet en moet het doen met je woorden en intonatie. Waarmee jij juist een maximale verbinding moet zien te leggen. Wat een gaaf en uniek vak!
  • Roel in pak gekleed professioneel
    Roel Masselink
    Directeur Klantenservice Federatie
    Klantenservice is een relevante succesfactor voor organisaties. In de eerste plaats in het opbouwen en behouden van het vertrouwen van de klant in het gesprek, maar ook door als klantcontactmedewerker de stem van de klant binnen de organisatie te zijn.
  • man met beugel en bril in pak professioneel
    Michiel Eijsbouts
    Stemacteur/Presentator
    Van mijn presentatiecoach leerde ik de 3 t's van een goede stem: taal, timbre en tone-of-voice. In klantenservice voegen we 'tact' toe. Wie een beller écht hoort, maakt kans op de hoofdprijs.
  • Pascal in zakenkleding professioneel
    Pascal Kersten
    Directeur Unique Business Improvement
    Talenten op de klantenservice maken écht het verschil voor organisaties en bedrijven. Jouw stem is jouw instrument om te zorgen voor vertrouwen, emoties te reguleren en uiteindelijk een prettig gevoel te geven aan de klanten, ieder gesprek weer!

Meer over The Sound Of Service

The Sound of Service is een talentenjacht campagne van Unique. Aan de hand van de campagne gaat Unique op een vernieuwde manier opzoek naar talenten voor de openstaande klantenservice functies bij haar klanten. Het doel is om de beste klantenservice stem van Nederland 2023 te vinden. Deelnemers doen mee via WhatsApp. De jury, bestaande uit een professionele stemcoach, selecteert drie deelnemers voor de finaleronde. In de finaleronde strijden drie finalisten voor de prijs van € 2.000,- bruto bovenop je salaris en de titel 'Beste Klantenservice stem van Nederland 2023'.

Vanuit Unique.nl word je doorgestuurd naar WhatsApp om het script in te spreken via een audiobericht. Om de deelname definitief te maken, vraagt Unique naar een aantal gegevens. De finaleronde vindt plaats op de Unique vestiging in Rotterdam.

Vanuit Unique.nl wordt je doorverwezen naar WhatsApp en daar spreek je een audiobericht in. Het script staat op onze website. Na het achter laten van jouw audiobericht, vraagt Unique naar een aantal gegevens middels een formulier op de website. Pas na het invullen van alle gegevens, is jouw deelname definitief en verwerkt Unique jouw gegevens. Unique beoordeelt alle audioberichten en laat voor 8 november 2023 weten of je door bent naar de finaleronde.

Ik ben door naar de finaleronde en nu?

Gefeliciteerd! Je bent door naar de finaleronde én maakt kans op de titel 'Beste Klantenservice stem van Nederland 2023' en ook nog eens € 2.000 bruto bovenop je salaris. Uiteraard om niet te vergeten ook een leuke baan bij een toffe opdrachtgever! Tijdens de finaleronde ga je samen met een stemcoach op locatie een script uitvoeren. De jury hoort alleen je stem en kiest uit de drie finalisten één winnaar uit. Win je de titel 'Beste Klantenservice stem van Nederland 2023', dan overhandigt Unique aan jou € 2.000,- bruto bovenop je salaris. De prijs wordt uitgereikt na één maand indiensttreding. 

Wat als ik niet door ben naar de finale ronde?

Niet getreurd! Als je niet in de prijzen valt, helpen wij je aan een baan bij een toffe opdrachtgever. Wij nemen contact met je op mits je alle gegevens hebt ingevuld.

Als winnaar van The Sound Of Service win je niet alleen de titel 'Beste Klantenservice stem van Nederland', maar ook eenmalig € 2.000,- bruto bovenop je salaris. Om het geldbedrag in ontvangst te mogen nemen, moet je één maand in dienst zijn via Unique. De prijs kan niet overgedragen worden naar een ander persoon. De winnende stem kan na de actieperiode een jaar lang gebruikt worden in reclame-uitingen.

Ik ben al in dienst via Unique. Kan ik alsnog mee doen?

Zeker! Ben je al werkzaam bij één van onze klanten, dan kan je ook mee doen aan The Sound Of Service. Win je ook nog eens de felbegeerde titel? Het geldbedrag wordt dan met de eerstvolgende salarisronde overhandigd.

 

Je gegevens worden gebruikt voor deelname aan de wedstrijd. Unique neemt contact met je op om te laten weten of je door bent naar de finale ronde. Daarnaast betekent deelname aan de wedstrijd dat je je inschrijft voor arbeidsbemiddeling. Door deel te nemen aan de wedstrijd, heb je een voorsprong! Wij weten over wat voor een geweldige stem jij beschikt en kunnen jou helpen aan een baan bij een toffe opdrachtgever in de klantenservice sector.

Wat gebeurt er met mijn audiobericht?

Wij gebruiken je audiobericht alleen tijdens de wedstrijd om te bepalen wie er door is naar de finaleronde. De inzending wordt alleen beoordeeld als het formulier op de website als laatste stap is ingevuld. Ben je niet door naar de finaleronde of heb je het formulier op de website niet ingevuld? Unique verwijderd dan binnen 21 dagen na ontvangst het audiobericht.

Hoe verwijder ik mijn gegevens?

Je kunt ons op elk gewenst moment vragen om inzage in jouw persoonsgegevens of om het wijzigen, aanvullen of verwijderen ervan. Ook kun je ook zelf je persoonsgegevens (gedeeltelijk) wijzigen, aanvullen, verwijderen of overdragen in het Privacy Portaal.

Unique-fietsend-naar-werk